Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ženská do ruky ...

léto je ideální čas, kdy se legálně podívat, jak vypadají svlečená česká těla ... Mě u toho napadá ... Jak vlastně vypadá krásná ženská??

Správná odpověď by asi zněla, že je to jako s vínem. Každéímu chutná něco jiného. Naprosto souhlasím ... Přesto ve mně zůstává pocit, že současný idol krásy je něco nezdravého.

Na jednu stranu je medializovaný, komerční obrázek "ideální ženy". Tahla stvoření vás atakují téměř všude, v reklamě, časopisu, v televizi. Pokud máte na těle pár chloupků, nějakou tu celulitidku, řídké vlasy, špek na břiše, nemáte šanci. Raději ani nevycházejte ...

Na druhou stranu se opravdu koukejte kolem sebe. Když se v rámci slušnosti rozhlédnu po nacpaném koupališti, velká většina národa je vůči ideálům poměrně rezistentní, zejména čím jdete s věkem výše. 

V období dospívání jsem si také přála, abych vypadala jako z časopisu. Myslím, že moje sebevědomí bylo tehdy dost chatrné. Zejména proto, že mi pár let trvalo, než jsem vyrostla z "dětské oplácanosti", jak to nežně nazývala moje babička. Prý jsme to u nás v rodině měly všechny ... Nedávno jsem něketré fotky z tohto období zničila, netřeba vysvětlovat.

Dneska se snažím při pohledu do zrcadla si připomínat pár věcí.

Zaprvé, pochválím se, že tohle tělo "vyprodukovalo" dvě krásné, zdravé a šikovné děti. A nepotřebovalo k tomu kromě lásky a jídla nic dalšího.

Zadruhé, snažím se podívat se na sebe pohledem chudého člověka žijícího před sto lety a kladu si otázku: Je tahle ženská schopná zdravého života a vypadá na to? Musím uznat, že tohle fakt funguje, pak vám totiž všechny ty vyhublé holky začnou připadat dost nemožné ...

Zatřetí, podívám se navíc na sebe pohledem doktora, který na operačním stole už dost viděl. Tohle jsem si odnesla ze svých několika pobytů v nemocnici. Tam jsem se setkala se starými, nemocnými, promiňte mi - ale i lechce nechutnými těly.

Obávám se, že Ameriku jsem ani tentokrát neobjevila. Chtěla jsem napsat, že snažit se nasadit na sebe nároky někoho, koho vůbec neznáte, je velká škoda. Že záleží jen na vás. Jestli jste spokojení, cítíte se dobře a jestli byste vydrželi, když by přišla skutečně "krize".

P.S.: jedna moje kamarádka, která má velmi ženské tvary, mi nedávno prozradila svůj recept. Stoupne si každý den před zrcadlo nahá a pětkrát si nahlas zopakuje: "Jsem krásná ..."

P.S.2: Všem vyhublým holkám: někdo to dělat musí:-).

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kateřina Křivanová | čtvrtek 11.7.2013 15:11 | karma článku: 13,55 | přečteno: 1114x
  • Další články autora

Kateřina Křivanová

Vánoční blog

Každý rok si představuji, že letos to klapne ... Na Vánoce budu mít uklizeno, navařeno a budu si užívat v duchu téměř aristokratickém ... Naděje umírá poslední.

24.12.2013 v 11:51 | Karma: 8,61 | Přečteno: 317x | Diskuse| Společnost

Kateřina Křivanová

I matka je člověk …

byl nápis na tričku, které mě zaujalo a pobavilo ... Jenže, ono to až tak vtipné téma není ...

17.10.2013 v 22:48 | Karma: 17,38 | Přečteno: 616x | Společnost

Kateřina Křivanová

Nevěřím na náhody

Myslím, že všechno se děje z určitého důvodu ... Někdy přijdou okamžiky, které se pak zdají jako vytržené ze starého snu ...

18.9.2013 v 22:58 | Karma: 11,40 | Přečteno: 547x | Společnost

Kateřina Křivanová

Do práce po mateřské

přesně řečeno po rodičovské dovolené. Ani tohle totiž nebude jen tak ........................................

7.6.2013 v 13:12 | Karma: 12,01 | Přečteno: 914x | Diskuse| Společnost

Kateřina Křivanová

Psychologický rozbor? Stačí klikat na Facebooku

Před časem mě napadlo, že profil na Facebooku o svých uživatelých vypovídá mnohem více, než si možná chceme připustit ... A s největší pravděpodobností to nenapadlo jen mě ...

4.4.2013 v 12:44 | Karma: 9,96 | Přečteno: 777x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky
Zkraťte si čas v kuchyni: Vyhrajte kořenící pasty od Podravky

Zrychlete vaření s kořenícími pastami Podravka Natur. Usnadní a zjednoduší přípravu pokrmů, protože zeleninu nemusíte čistit ani krájet, ale...

  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1792x
Momentálně hlavně máma, uklízečka, kuchařka, pradlena, babyguard, kamarádka. Příležitostně kavárenská povalečka, turistka, cyklistka, milovnice hudby, lenoch a gurmet. Jednou snad opět ekonom v pracovním nasazení.

Seznam rubrik